Bezglutenowy Dzień Dziecka w Krakowie – relacja

 

Dzień Dziecka w Krakowie uważamy za bardzo udany 🙂


Spotkaliśmy się 5 czerwca w Krainie Zabaw Dziecięcych Anikino przy ulicy Niedużej 4 o godz. 17.00. Pierwszy raz w swej historii Anikino gościło tak liczną grupę dzieci na diecie bezglutenowej! Najmłodsza uczestniczka miała niespełna roczek a najstarsze dzieci – 12 lat. Rozgościliśmy się w salce Czarodziejskiej, pięknie zdobionej bajkowymi motywami ( była tam nawet czarodziejska kula, która być może spełnia życzenia – kto wie…), przy stole pełnym smakołyków, wyprodukowanych i sprezentowanych nam przez firmę BEZGLUTEN.

 

 

Dzieci bardzo szybko nawiązały ze sobą kontakt i dały upust swojej niespożytej energii! Przez ponad dwie godziny miały do dyspozycji wszelkie atrakcje dostępne w „Krainie Zabaw”. Rodzice nie nudzili się także, wymieniali swoje doświadczenia na temat życia na diecie bezglutenowej, często połączonej z innymi dietami. Mimo że obok znajdowała się nieco przestronniejsza kawiarenka Anikina, wszyscy jednak dla lepszego kontaktu postanowili pozostać w salce imprezowej 🙂
Przygotowane były także różnorakie konkursy prowadzone przez Agnieszkę Zygułę i Emilię Bątkiewicz, w których aktywnie
brały udział dzieci, jak i rodzice. Oodbyły się 3 tury konkursów – plastyczny (dzieci rysowały swój ulubiony deser bezglutenowy), zręcznościowy (zwycięzca ustawił wieżę z aż 20 drewnianych klocków!) oraz językowy (drużynowa gra w odmianę Scrabble). Wszyscy zdobyli wspaniałe nagrody i byli bardzo szczęśliwi, co można zobaczyć na zamieszczonym poniżej pamiątkowym zdjęciu.

Od tej pory dorośli członkowie Stowarzyszenia mieszkający w Krakowie postanowili spotykać się częściej, a dzieci z pewnością nie mogą już się doczekać kolejnej tak udanej zabawy, jak ta w Anikinie.

 


Dziękujemy wszystkim za przybycie. Serdeczne podziękowania dla firmy BEZGLUTEN, która ufundowała smaczne nagrody dla zwycięzców konkursów i słodki poczęstunek!

Więcej zdjęć ze spotkania

Od Zarządu – wielkie podziękowania dla Emilii, Agnieszki i Rafała za zorganizowanie tak udanej imprezy!